הובלת משרדים בבית שמש
כיצד מבצעים הובלה של משרד בבית שמש בדרך הטובה ביותר
הכל תלוי, בסופו של דבר, בתכנון שלכם. יום המעבר עלול להיות יום מלחיץ ועמוס, שבו יכולות לצוץ תקלות רבות שיש להתמודד איתן. בעזרת הכנה נכונה של עובדי המשרד ושל צוות ההובלה, תוכלו למזער את האפשרות לנזקים מפתיעים. התחילו בתכנון הגיוני של הזמן שלכם עד המעבר, והקצו זמן מספק עבור האריזה והפירוק של כל הציוד. במידה ואינכם מעוניינים לבצע זאת בעצמכם, חברתנו תשלח אליכם, לבית שמש, צוות אשר יארוז עבורכם את המשרד כולו. במסגרת עבודת האריזה שנבצע, נדאג גם לפירוק ולאריזה של הציוד האלקטרוני שלכם, כך שתהליך פירוק הארגזים וההרכבה מחדש יהיו פשוטים ונוחים. ההעמסה וההובלה יבוצעו על ידי החברה, תוך הקפדה ושמירה על שלמות רכושכם. "הובלות 24" תדאג להובלה בטוחה של משרדכם לבית שמש, ולפריקה זהירה במשרד החדש.
מה תצטרכו?
לכל הובלה ומעבר יש דרישות ותנאים משלהם. לעתים המעבר יכול להתבצע בקלות רבה באמצעות צוות קטן, ולעתים נדרש צוות ענק או אפילו מנוף כדי לעשות זאת. אנחנו ב"הובלות 24" מבינים את הצורך שלכם בביצוע מעבר מהיר וחלק, ולכן נתאים לכם את הצוות והציוד הדרושים לכם. הובלה של משרד בבית שמש אינה בהכרח הובלה גדולה – כיום משרדים יכולים פעילים רק באמצעות מחשב נייד ועובד אחד – גם אם אתם זקוקים להובלה קטנה, נוכל לענות לדרישתכם. עלות הובלות קטנות החל מ-199 ש"ח, בהתאם למרחקים ולכמות.
עוברים לבית שמש? "הובלות 24" לשירותכם!
צוות העובדים שלנו מתמחה בביצוע הובלות למשרדים, ופועל מתוך הבנה שזמנכם יקר, לכן, כל תהליך האריזה, ההובלה והפריקה יתבצעו (בתיאום איתכם), רק לאחר שעות העבודה. באופן זה תוכלו להקדיש את זמנכם למה שחשוב באמת – העסק שלכם – ולא תצטרכו לבזבז זמן וטרחה על הובלה. הצעת המחיר עבור ההובלה שלכם תיקבע על פי קריטריונים שונים של ציוד ושל מרחק, ועל סמך השירותים שלהם תזדקקו. לקבלת הצעת מחיר חייגו 073-374-2410 (מני).