הובלה עם אחסנה
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלה עם אחסנה

שירותי הובלה עם אחסנה בכל הארץ

השאיפה הגדולה של חברות הובלה היא לתת ללקוחות כמה שיותר שירות מקצועי, מהיר, זמין ויעיל וגם שלא יצטרכו לעבוד קשה. אחד השירותים המוצעים כיום הוא שירות הובלה עם אחסנה , מדובר במעטפת גדולה של שירותים שיכולה להקל רבות על הלקוחות. אז אם אתם בעתיד הקרוב עוברים דירה, או משרד ורוצים להעביר תכולה כזו אחרת כדאי לבדוק ולברר עם חברת הובלות על שירות הובלה עם אחסנה. התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410

לקבוע מראש הובלה ואחסנה

כדי שבאמת ההובלה תתבצע בצורה המקצועית והיעילה ביותר צריך למהר ולקבוע מראש עם חברת ההובלות על תאריך היעד שאתם רוצים לעבור. באותה שיחה יש להסב את תשומת הלב של נציג החברה ולומר שאתם רוצים הובלה עם אחסנה, כך לא יהיו תקלות, הפרעות או כל דבר שיכול לחסוך מכם אי נעימויות כאלו ואחרות. חשוב לסגור את כל הפינות הללו כיוון שישנם עונות, תאריכים ושעות שהם העמוסות ביותר להובלה עם אחסנה למשל בעונת הקיץ מדובר על קפיצה גדולה של לקוחות המזמינים שירותי הובלה ואחסנה ואם אתם תחכו לרגע האחרון לא יישאר לכם תאריך שאותו רציתם. בנוסף חשוב לקבוע שעה , טיפ קטן ומומלץ זה לקבוע לשעות המוקדמות של הבוקר כך הסבלים רעננים, ויכולים לבצע את העבודה בזריזות יותר ואתם יכולים לשוב לשגרת היום שלכם באופן מלא.

לבדוק שכל הפרטים נכונים ומדויקים

קבעתם חברת הובלות תאריך ושעה מסוימים זה נהדר, חשוב להזכיר להם יום לפני אפילו שכל הפרטים שנתתם הם מדויקים, כתובת , טלפון שעת הגעה וכדומה ודבר נוסף ולא מובן מאליו זה שאם ביקשתם הובלה עם אחסנה שהדבר הזה יופיע בטופס ואכן יבוצע. חברת הובלות 24 מתמחה בשירותי הובלה עם אחסנה, יכולת דיוק מושלמת עד הפרט האחרון מובילה את הדירה, המשרד ליד החדש בלי תקלות ומעידות בדרך.

לוודא את המחיר הסופי

לא פעם אנו נתקלים בתופעות לא נעימות שבסופו של יום מסתכמות במחיר גבוה ממה שנדרש, לכן מבעוד מועד חשוב לוודא מספר פעמים חברת ההובלות שאכן הסכום שדיברתם עליו הוא מה שישולם בעד ההובלה ולא מעבר לכך. כמובן טיפים זה בנפרד. אך הסכום הגדול חייב להיות בהסכמה מול שני הצדדים : אתם וחברת ההובלות. הובלות 24 תאפשר לכם להעביר את תכולת הבית, המשרד באופן מקצועי ובמחיר משתלם ומתואם מראש. אחסנת תכולה היא בדרך כלל שירות שניתן על ידי חברות לוגיסטיקה והובלות. בפועל, השירות של אחסון תכולת דירה יכול להתאים גם עבור לקוחות עסקיים והוא משמש יבואנים, יצואנים, בעלי משרדים ועוד. השאלה היא מה ההבדל בין אחסון תכולה של בית לבין אחסון תכולה של משרד ומתי משתמשים בשירות ספציפי של אחסון תכולה. בנוסף, כיום כבר ברור שהשוואה יעילה בין שירותים רלוונטיים יכולה לעזור למצוא אחסון תכולת דירה בזול. במקרים שבהם הפקטור המכריע קשור לשאלה כמה עולה אחסון דירה, מומלץ להיכנס לעובי הקורה ולבדוק שאכן מדובר בשירות מקצועי ואמין.

באילו מצבים מאחסנים ציוד?

יש המון מצבים שבהם מתעורר הצורך בשירותי אחסנה. קודם כל, אחסנה היא פתרון יעיל עבור אנשים פרטיים שרוכשים דירה חדשה וממתינים למועד מסירת המפתח. בזמן שעובר מהרגע שבו קונים את הדירה ועד שעוברים אליה ניתן לאחסן חלק מהציוד כדי לחסוך מאמץ בבית השכור. לחילופין, ייתכן ובעלי הדירה יחליטו שהם לא צריכים את כל הציוד שלהם גם בדירה החדשה ולכן חלק ממנו יעבור לאחסנה זמנית או קבועה. סיטואציה נוספת שבהם מאחסנים ציוד היא מעבר לחו"ל לרגל עבודה. רילוקיישן מן הסוג הזה דורש מכל בני המשפחה לבצע התאמות מיוחדות וחלקן הגדול קשור לציוד אישי – החל מרהיטים, דרך ארגזים וקרטונים עם בגדים ועם למוצרי חשמל. כמו במקרה הקודם, גם כאן אחסון תכולה של בית הוא פתרון יעיל ואף חסכוני שמעניק תחושה של שקט נפשי. מעבר לכך, אחסנת תכולה מתאימה כאמור ליבואנים שמביאים לארץ מוצרים ומחפשים איפה לשים אותם לפני שהם עוברים לחנויות, או ליצואנים שמתכננים סחר בינלאומי. בין לבין, אפשר גם לראות שירותי אחסנה ספציפיים עבור בעלי משרדים, חנויות ועסקים שרוצים לחסוך במקום ובדמי שכירות.

מה צריך לבדוק באחסנת ציוד?

הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק בעת אחסנה הוא האם הציוד נגיש. מי שבוחר לאחסן את הציוד האישי לא תמיד יודע מתי הוא יצטרך אותו, לכן רצוי לברר מראש מה נדרש על מנת להוציא ולקחת אותו בחזרה. הנגישות של הציוד נקבעת לפי המרחק של המחסן, הדרך אליו והשביל מהרכב אל פתח הדלת. בבחירת שירותי אחסנה כדאי כאמור גם לבדוק כמה זה עולה והאם למיקום יש השפעה על המחיר. באופן עקרוני, את התמחור של אחסון תכולת דירה בזול למשל מבצעים לפי היקף הציוד והאזור בארץ. שירותי אחסנה במרכז יהיו יקרים יותר לעומת הצפון והדרום בגלל פערי המחירים בין הקרקעות, מה גם שיש גם משמעות למספר הארגזים או הקרטונים שנכנסים לתוך אחסון תכולת דירה. לבסוף, רצוי לבדוק את נושא האבטחה והאחריות. יש לוודא שקיימות מצלמות אבטחה בתוך המחסנים ומומלץ להעביר את הציוד רק לידי חברה מקצועית שמוכנה לקחת על עצמה אחריות מלאה.

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
הובלה עם אחסנה
5 (100%) 7 votes