הובלות מיוחדות
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות מיוחדות

 הובלות מיוחדות מתבצעות על ידי חברות מקצועיות שיש להן ציוד מתאים. השירות כולל בין היתר הובלת פסנתר ולרוב הוא מחייב שימוש בכלים מיוחדים עבור הובלות מנוף או הובלות גדולות במיוחד. בעוד הובלות קטנות למשל ניתן לבצע עם צוות של 2-3 אנשים בלבד, הובלות מיוחדות דורשת שילוב בין צוותים גדולים ומיומנים לבין פתרונות הרמה ומכשירים לוגיסטיים. 

כמו כן, הובלות מיוחדות כוללות טיפול רגיש במוצרי חשמל. הובלת מוצרי חשמל לבית פרטי מגלמת בתוכה שירותים כגון הובלת מקרר, הובלת מכונת כביסה והובלת תנור ומה שמאפיין לכולם הוא המשקל הגבוה והערך הכספי. ככל שהמשקל של מוצרי החשמל עולה, כך בולט גם הצורך בשירות ספציפי של הובלות מיוחדות.

דוגמא אחרת לצורך בהובלות מיוחדות קשורה לשינוע של פריטי אמנות. הובלת פרטי אומנות יכולה להתייחס לציורים, פסלים ואלמנטים דקורטיביים ולעיתים קרובות היא עולה מבחינת הערכת השווי שלה על מוצרי החשמל. הבעיה היא שאנשים פרטיים לא יכולים להעביר לבדם את פריטי האמנות יקרי הערך, לכן הם זקוקים לליווי צמוד של חברת הובלות מקצועית. 

מה בודקים כאשר פונים לחברת הובלות?

פניה לחברה מקצועית בשביל הובלות מיוחדות מחייבת מתן תשומת לב לכמה נושאים מרכזיים. קודם כל, חשוב לבדוק האם יש לחברה פוליסת ביטוח בתוקף ועל מה היא חלה. השאיפה היא לרכז תחת פוליסת הביטוח כמה שיותר כיסויים שנוגעים לציוד, לתכולה, לשינוע, להובלה, לפריקה ולטעינה. פוליסת הביטוח גם נדרשת להיות בסכום שעולה בקנה אחד עם הערכת השווי של הציוד וכדאי שהיא תבטיח פיצוי כספי מלא לכל הצדדים המעורבים.

שנית, מומלץ לברר מה היקף האחריות שחברת ההובלות לוקחת על עצמה. בניגוד להובלה רגילה, הובלות מיוחדות מתאפיינות בטיפול בציוד רגיש ויקר ערך. מטבע הדברים, מצופה מחברת ההובלות שמציעה שירות מיוחד לקחת אחריות מלאה. את היקף האחריות ניתן וצריך לבדוק עוד לפני שמזמינים שירותי הובלות וטרם החתימה על החוזה. הובלות מיוחדות

כמובן שכאשר פונים לחברה מקצועית על מנת לתאם הובלות מיוחדות צריך גם לבדוק את המקצועיות והאמינות שלה. בשביל לברר לגבי המקצועיות ניתן לבקש מנציגי החברה פרטים של לקוחות קודמים ובאותה הזדמנות אפשר לשאול אותם לגבי אמינות. בפועל, אמינות ומקצועיות באים לידי ביטוי בתכונות כגון עמידה בלוח זמנים, עמידה בהתחייבויות ויחס אישי לפני ואחרי ההובלה. 

השוואה בין חברות הובלות

מי שפונה לחברת הובלות כדי לתאם כל סוג של שירות מיוחד צריך לוודא שיש לה ניסיון מוכח. על מנת לבדוק את הניסיון המוכח אפשר לבקש מהחברה לתת פרטים על פרויקטים קודמים שבהם היא הייתה מעורבת.

במידה וזה רלוונטי, כדאי גם לשאול חברים, קרובים ובני משפחה על שירותי הובלות שהם מכירים. כך משווים בין חברות באופן אפקטיבי וחוסכים עוגמת נפש והוצאות גם על הובלות מיוחדות ורגישות.   

 
הובלות מיוחדות
5 (100%) 2 votes