הובלות קטנות בעמק יזרעאל
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות קטנות בעמק יזרעאל

הובלות קטנות בעמק יזרעאל

אתם זוג צעיר שגר באחת מערי הצפון ועוזב דירת 2 חדרים צפופה לטובת דירה מרווחת משלכם בעמק יזרעאל? אינכם צריכים לבזבז כסף רב על הובלה. חברת 24 תספק לכם שירות הובלות קטנות לעמק יזרעאל. חברת 24 אינה סתם חברת הובלה רגילה. זו חברה המספקת מעבר לשירותי הובלה. אצלנו בחברה מאמינים שגם בשלבי האריזה צריך ידיים נוספות ומיומנות. צוות החברה המקצועי יגיע אליכם עם קרטונים, סרטי אריזה וטושים על מנת לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410 (מני)

 

כותרת משנה

כאשר זוג צעיר עובר דירה לאחד מיישובי עמק יזרעאל, שירות הובלות קטנות בעמק יזראל יעשה בעבורו את מלאכת פירוק הציוד בקלות. לא תצטרכו לסחוב כלום. אנו נשים כל רהיט ורהיט במקומו המתאים. אם תרצו, אנו נסייע לכם להוציא מהקרטונים את הספרים, כלי המטבח, וכו'. מלאכת הפירוק תהיה קלה מכיוון שבעת האריזה סומן על הארגזים מה מכיל כל קרטון. אנו נדאג להשאיר לכם נקי ולפנות את כל הקרטונים ואמצעי האריזה.

 

בית צמוד קרקע בעמק יזרעאל זהו בית חלומי. אין כמו בית עם גינה פרטית. לפעמים חברים ממושב אחר בעמק יזרעאל ירצו לתת לכם ספסל לגינה, מחסן כתר לגינה, או רהיט נחמד אחר לבית. איך תובילו? חברת 24 שעות מבצעת הובלות קטנות גם של פריטים בודדים, במחירי רצפה. הובלות קטנות החל מ199 ש "ח. מי שמע דבר כזה? צריך לפרק את הרהיט לפני ההובלה? אל דאגה! הצוות שלנו גם יפרק את הרהיט ויארוז אותו היטב, וגם ירכיב אותו מחדש בבית שלכם. אנו נספק שירות הובלות קטנות ביישובי עמק יזרעאל.
אתם צעירים הגרים באחד מהיישובים בעמק יזרעאל ורוצים לשכור דירה בעיר הגדולה? אל דאגה! חברת 24 תסייע לכם לעבור לעיר הגדולה בקלות. את מעט הארגזים שלכם נוביל אנחנו בשירות הובלות קטנות לעמק יזרעאל. חסר לכם קרטונים או סלוטייפ לצורך האריזה? הכל עלינו. קיבלתם ריהוט במתנה מהחברים והדירה שלכם קטנה מדי? אל דאגה! תוכלו לאכסן חלק מהריהוט לתקופה מסוימת אצלנו. גם כאשר תרצו לעזוב את העיר הגדולה ולחזור לבית בעמק יזרעאל, אנו נשמח לסייע לכם שוב לארוז את הציוד שלכם בארגזים, ולהוביל אותו בחזרה לבית בעמק יזרעאל.
צריכים הובלות קטנות של רהיטים מאזור הצפון אל הבית בעמק יזרעאל? אתם צעירים מעמק יזרעאל שעוברים לגור במעונות הסטודנטים באחת ממכללות הצפון? אתם לא לבד. חברת 24 שעות תבצע עבורכם שירות הובלות קטנות מעמק יזרעאל אל כל מקום באזור הצפון, ואל כל מקום בארץ. אנו מבצעים הובלות גם לישובים הנמצאים מחוץ לתחום הקו הירוק. לקבלת הצעת מחיר חייגו: 073-374-2410 (מני).

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post