הובלות משרדים בחולון
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות משרדים בחולון

הובלות משרדים בחולון

חולון היא בין הערים המהירות והמגוונות בגוש דן, והיא נמצאת בתנופת התפתחות תעשייתית אינטנסיבית, כאשר אזורי תעשייה ומסחר חדשים נבנים ומתפתחים בה ללא הרף. חידושים אלה, יחד עם העובדה שחולון ממוקמת במרכז הארץ, וכמה דקות נסיעה מתל אביב, הביאו לכך שמשרדים רבים של חברות קטנות וגדולות עוברים אליה על מנת לבסס בה את העסק שלהם. מה חשוב לדעת כאשר מובילים משרד לחולון? ואיך תבחרו חברת הובלה אשר תבין את הצרכים העסקיים שלכם?

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410 (מני)

 

 

הובלה מותאמת בשבילכם

לכל עסק יש צרכים ומטרות משלו, ובדיוק מאותה סיבה, ביצוע הובלה של משרדכם לחולון צריך לענות לדרישות שלכם. "הובלות 24" היא חברה אשר מתמחה בהובלה ושינוע של עסקים, קטנים וגדולים, בחולון ובכל רחבי הארץ. מתוך הבנה של עולם העסקים אנו מפעילים שירותי הובלה נוחים ומתחשבים, כדי שהעסק שלכם יוכל להמשיך לעבוד גם בזמן שאתם עוברים. שירות ההובלה והאריזה שלנו מאפשר לכם להוריד הילוך ולהרגע – צוות מיוחד שלנו יגיע אליכם, ויארוז עבורכם את המשרד כולו. האריזה תכלול גם פירוק של הציוד האלקטרוני וארגונו בצורה מסודרת לקראת ההובלה, כמו גם פירוק הריהוט (אם יש צורך בכך). שלב האריזה הוא חשוב, כיוון שבאמצעות אריזה נכונה ובטוחה הציוד שלכם יהיה מוגן במהלך הנסיעה, קצרה ככל שתהיה. "הובלות 24" מבצעת גם הובלות קטנות, לנוחותכם. במידה ורכשתם ציוד או ריהוט, אשר אין לכם איך לשנע אותו, נוכל לבצע זאת עבורכם! אנו מבצעים הובלות קטנות החל מ-199 ש"ח.

מובילים משרד לחולון בראש שקט

מתוך הבנה של עולם העסקים הדינמי, אשר זמן שווה בו כסף, אנחנו מבינים את הרצון של בעלי עסקים להימנע מבזבוז מיותר של ימי עבודה. מסיבה זו, אנו מבצעים את כל שלבי המעבר לאחר שעות העבודה, ובמינימום הפרעה לפעילות השוטפת. הודות לצוות מיומן ומנוסה, הפירוק וההרכבה של הציוד ושל הריהוט יתבצעו במהירות וביעילות, כך שלא יהיו עיכובים מיותרים. הובלת משרדכם לחולון מעולם לא נראתה פשוטה יותר!

והמחיר?

הצעת המחיר עבור הובלה נקבעת באופן אישי עבור כל עסק, כיוון שלכל מעבר דרישות משלו. העלות תיקבע על פי אפשרויות הגישה אל המשרד, בהתחשב בקומת המוצא והיעד, בצורך להשתמש במנוף, במרחק הנסיעה, בכמות הציוד והריהוט, ובגורמים נוספים. אם אתם מעוניינים לעבור בידיעה שהמשרד שלכם נמצא בידיים טובות, ומעדיפים שלא לבזבז זמן וכסף מיותר, פנו אלינו, "הובלות 24", ויחד נתכננן את המעבר המושלם שלכם. לקבלת הצעת מחיר חייגו 073-374-2410 (מני).

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post