הובלות משרדים
בעלי משרדים יכולים להחליט לעבור למקום חדש בגלל שורה ארוכה של שיקולים. בין היתר, הסיבות העיקריות שבגללן בעלי משרדים עוברים קשורות למיקום של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, לדמי השכירות באזורים שונים בארץ, לצרכים של העובדים והספקים ועוד. עם זאת, גם לאחר קבלת ההחלטה על הובלות משרדים צריך לחשוב היטב על התהליך ולהביא בחשבון את הנושא של שירותי הובלות.
התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410
העברת המשרד בצורה הנכונה ביותר
בשעה טובה אתם עוברים למשרד גדול יותר ומרווח יותר וזה כשלעצמו דבר משמח, כדי שכל תכולת המשרד תגיע בשלמות ושלא יגרם אף נזק לרכוש רצוי למצוא חברת הובלות שמתמחה בתחום הובלות משרדים, שיש לה את הציוד הדרוש והמתאים, ואנשים מקצועיים שיודעים כיצד לעשות את העבודה. מלבד העברת המשרד יש צורך גם בפירוק והרכבה של רהיטים שונים: שולחנות עבודה, שולחנות מזכירה, ציוד רגיש שדורש העברה מקצועית כמו מחשבים: מסמכים וכדומה. כדי להיות שקטים ובטוחים שכל המשרד יעבור בשלמותו ללא כל פגע כדאי לבחור בחברת הובלות 24 חברה המספקת שירות מקצועי עם ניסיון רב בתחום ההובלות בכלל ובתחום הובלת משרדים בפרט. חברה בעלת מוניטין ואנשים מקצועיים.
מתי הזמן הכי טוב לבצע הובלות משרדים?
מצד אחד אתם כבר רוצים להעביר את כל הציוד למשרד החדש אך מצד שני מדובר במשרד פעיל ולעיתים משרד שמקבל לקוחות אז מתי הכי מומלץ להעביר את המשרד? ובכן השעות המומלצות ביותר להעברת משרדים היא מעבר לשעות העבודה כלומר בשעות הערב המאוחרות כך אין אף אחד במשרד, לא עובדים לא לקוחות לא מנקים ולא פועלים ועל כן הזמן הטוב ביותר הוא בשעות הערב. כך העברת המשרד תהיה מהירה יותר מבלי לפגוע בתפוקתו של המשרד וכבר בבוקר יהיה אפשר לעבוד ולחזור לשגרת עבודה, שזה דבר שחוסך הרבה כסף וזמן מיותר בהחלט יתרון.
הובלת משרדים ללא תוספות
חשוב מאד ליידע את חברת ההובלות מה בדיוק עובר, האם אתם זקוקים לשירותי אחסון, אריזה וכדומה כל הדברים הללו צריכים להיות ברורים ומדויקים מראש כך כאשר חברת הובלות משרדים תגיע היא פשוט תיקח ותבצע את מה שצריך במהירות וביעילות. תיאום מראש יכול לחסוך הרבה טרטורים ואי הבנות ולכן מומלץ לשבת עם נציג מחברת ההובלות ולדעת בדיוק מה עליו להעביר, ואיזה שירותים נוספים אם בכלל נדרשים בנוסף להובלת המשרד.
למה כדאי להיעזר בחברת הובלות?
הובלות משרדים מתבצעות בפועל על ידי חברות מקצועיות בכל רחבי הארץ. כפי שבעלי עסקים, עצמאיים ויזמים מבינים מהר מאוד, העברת משרדים היא משימה מורכבת שמחייבת אמינות והקפדה על לוח זמנים. יתרה על כך, הניסיון כיום מוכיח ששירותי הובלה במהלך העברת עסק משפיעים על הרווחיות שלו. זו הסיבה בגללה צריך לתכנן היטב את התהליך של הובלת משרד וגם את העלות של שינוע ציוד משרדי.
כדאי להיעזר בחברת הובלות בראש ובראשונה משום שהיא מכירה את הצרכים של בעלי משרדים ויודעת מה לעשות על מנת לרכז עבורם פתרונות שונים. בחברת הובלות עוסקים על בסיס יום יומי בנושאים כמו אריזות משרד וגם מציעים הובלת קונטיינרים עבור משרדים עם הרבה ציוד. חוץ מזה, יש שירותים מיוחדים של הובלות לחברות הייטק ובהם דגש על טיפול ושינוע של מחשבים וציוד רגיש ויקר ערך.
בנוסף, כדאי להיעזר בחברת הובלות משום שהיא יכולה לספק את שירותי האריזה. קשה לצפות מבעלי משרדים או מהעובדים שלהם לארוז לבד את הציוד, בעיקר אם מדובר בעסק גדול ועם המון לקוחות. בדיוק כאן נכנסים לתמונה היתרונות של חברה מקצועית שמביאה איתה את הארגזים, את הקרטונים, את ציוד האריזה וכמובן את האנשים שיודעים כיצד לתפעל את הנושא הזה על הצד הטוב ביותר.
המאפיינים של הובלות משרדים
הובלות משרדים שונות מהובלות בתים בכמה פרמטרים בולטים. ראשית, במשרדים יש הרבה יותר ציוד בהשוואה לבתים פרטיים. למרות שבבתים פרטיים הדגש הוא על בגדים וציוד אישי ובמשרדים יש בעיקר מסמכים וקלסרים, היקף הציוד כולו גבוה משמעותית בסקטור העסקי וגם בסקטור הציבורי.
שנית, בעלי משרדים לא יכולים להרשות לעצמם להתעכב. כאשר הם מזמינים חברת הובלות, הכי חשוב לבעלי משרדים לדעת שהיא תעמוד בלוח זמנים – משום שכל עיכוב שווה כסף ועלול לפגוע במוניטין של העסק.
כך מזהים עסקה משתלמת
על רקע האמור לעיל אפשר להבין מדוע חבילה של אריזה והובלה למשרדים יכולה להיות עסקה משתלמת מאוד. קודם כל, בעלי משרדים מטבע הדברים מצהירים על חבילה כזו כהוצאה מוכרת ולכן הם רשאים לקזז בגינה חבות מס. מעבר לכך, חבילת הובלות משרדים שמרכזת תחת קורת גג אחת גם את שירותי ההובלה וגם את שירותי האריזה היא בדיוק מה שבעלי משרדים זקוקים לו על מנת לחסוך זמן וכסף.
החיסכון בזמן עצמו שווה כסף עבור בעלי משרדים כי הוא מאפשר להם להמשיך ולהתעסק במה שהם טובים בו. במקביל, חבילה שכוללת אריזה והובלה למשרדים יכולה להיות משתלמת כי היא מאפשרת חזרה מהירה לשגרה. ככל שתהליך ההובלה מתבצע בצורה יעילה יותר, כך עולה הסיכוי שהעובדים יחזרו למשרד ושהלקוחות יקבלו את השירות שמגיע להם.
לסיכום, הנושא של הובלות משרדים שונה מהובלות בתים. למשרדים יש מאפיינים מיוחדים שבאים לידי ביטוי בכמויות גדולות של ציוד, בחשיבות של שמירה על לוח זמנים ובצורך בשירותי אריזה מסודרים. החדשות הטובות הן שכיום בעלי משרדים יכולים לתאם לעצמם חבילה משתלמת של אריזה והובלה למשרדים מול חברה מקצועית ואמינה וכך ליהנות מכל העולמות.